Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Dostępność
dostępne
(32)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Kielce - Wypożyczalnia
(10)
Kielce - Czytelnia
(7)
Jędrzejów - wypożyczalnia
(2)
Jędrzejów - czytelnia
(1)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
(3)
Opatów - wypożyczalnia
(1)
Opatów - czytelnia
(1)
Ostrowiec - wypożyczalnia
(2)
Ostrowiec - czytelnia
(1)
Pińczów - wypożyczalnia
(1)
Pińczów - czytelnia
(1)
Sandomierz - wypożyczalnia
(2)
Starachowice - wypożyczalnia
(1)
Staszów - wypożyczalnia
(9)
Włoszczowa - wypożyczalnia
(1)
Autor
Dymara Bronisława
(2)
Hajduk Barbara
(2)
Hajduk Edward
(2)
Moroz Henryk
(2)
Nalaskowski Stanisław
(2)
Nowicka Agnieszka
(2)
Dzionek Elżbieta
(1)
Dziwisz Stanisław (1939- )
(1)
Gmosińska Małgorzata
(1)
Jakubowski Witold
(1)
Kowalczewska Alina (1921- )
(1)
Lewartowska-Zychowicz Małgorzata
(1)
Maciarz Aleksandra
(1)
Rola Jarosław
(1)
Ryszka Czesław (1946- )
(1)
Skrabacz Danuta
(1)
Solnica Dariusz
(1)
Łuczak Henryk (1943- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Dziecko chore
(3)
Integracja społeczna
(2)
Kształcenie integracyjne
(2)
Młodzież szkolna
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele
(2)
Opieka społeczna
(2)
Szkolnictwo
(2)
Współdziałanie
(2)
Wychowanie
(2)
Zachowanie prospołeczne
(2)
Czasopisma młodzieżowe
(1)
Depresja psychiczna
(1)
Duchowieństwo katolickie
(1)
Etyka seksualna
(1)
Fantastyka
(1)
Konstytucja
(1)
Kultura
(1)
Kultura masowa
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Modernizm
(1)
Parafia
(1)
Pedagogika
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Więźniowie polityczni
(1)
Wychowanie estetyczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wójcik, Józef (1934- )
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-
(2)
1801-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Staszów (woj. świętokrzyskie)
(1)
Suchedniów (woj. świętokrzyskie ; okręg)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nie pozwólcie się okłamywać / Henryk Łuczak. - Kraków : "Poligrafia Salezjańska", 1996 (Krak. : ITS). - 189, [1] s., [4] k. il. kolor. ; 20 cm.
Symbol UKD: 050+070-053.2:176/177:24](02.053.2)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38810 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s.103-105
Zawiera: S. 5-6 : Wprowadzenie.
Zawiera: S. 7-24 : Rozdział 1. O pomaganiu (Interweniowanie ; Wyręczanie ; Pomaganie przez utrudnianie ; Tworzenie dóbr ; Redukcja aspiracji ; Dzielenie się dobrami).
Zawiera: S. 25-56 : Rozdział 2. Wyznaczniki gotowości do pomagania (Psychologia o gotowości człowieka do pomagania innym ; Empatia i zachowania pomocne ; Struktura "ja" a zachowania pomocne ; Internalizacja norm i zachowania prospołeczne ; Sieć poznawcza człowieka a prospołeczna motywacja ; Motywy egocentryczne i prospołeczne a zachowania jednostki ; Zachowania altruistyczne ; Przebieg prospołecznych zachowań ; Postawy prospołeczne).
Zawiera: S. 57-75 : Rozdział 3. Modele udzielania pomocy (Model rozproszenia odpowiedzialności ; Normatywny model udzielania pomocy ; Model "Pobudzenie: koszt - nagroda" ; Model pomagania w sytuacji sprzężenia ról społecznych).
Zawiera: S. 77-102 : Rozdział 4. Instytucjonalizacja pomagania (Instytucje opieki i pomocy - podobieństwo i różnice ; Instytucjonalizacja pomagania - kryteria podziału instytucji ; Hierarchia norm regulujących działalność pracowników instytucji opieki i pomocy ; Instytucje opieki - ich dwa rodzaje ; Instytucje pomocy sprzyjające usamodzielnianiu się jednostki).
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 231588, 233078 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231587/czyt36 (1 egz.)
Sandomierz - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49750 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.036+37.013.43:372.893.085:316.74
Bibliogr. s.131-138
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 233081, 233080, 231584 (3 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22938 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 11.)
Wstęp równol. pol., ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 231633 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231631/czyt.37 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49570 (1 egz.)
Ostrowiec - czytelnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49569, 2 (2 egz.)
Pińczów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 24662 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23119 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; T. 11)
Zawiera: Rozdział pierwszy: Współdziałanie i dialog, samorządność i demokracja w wybranych koncepcjach edukacyjnych - na tropach ewolucji pojęć.
Zawiera: Krajoznawstwo i turystyka dzieci i młodzieży - okazją do współdziałania, samorządności i demokracji: edukacja na miarę XXI wieku, dbałość o kompetencje uczniów, edukacyjne możliwości krajoznawstwa i turystyki, podstawowa forma aktywności krajoznawstwa i turystyki i jej możliwości w edukacji szkolnej, poszukiwanie wzorca wycieczki szkolnej, więcej krajoznawstwa i turystyki w szkole / Kazimierz Denek.
Zawiera: Dialog i współdziałanie w rodzinach śląskich jako forma przekazu kultury regionalnej ; Znaczenie kultury regionalnej w rozwoju i wychowaniu dziecka ; Rola rodziny w przekazywaniu wartości kultury ; Formy przekazu kultury regionalnej w rodzinach śląskich - dialog i współdziałanie ; Współpraca szkoły ze środowiskiem rodzinnym w zakresie edukacji regionalnej / Helena Synowiec.
Zawiera: O formach współdziałania dzieci i młodzieży w dawnych szkołach ; Wstępne rozważania o samorządności w działaniach pedagogicznych ; Elementy samorządnego działania w Gimnazjum im. Sułkowskich w Rydzynie - warunki, metody, rezultaty ; Znaczenie współpracy w rozwoju pasji poznawczych i zainteresowań uczniów ; Idee samorządności a kształcenie nauczycieli na przykładzie działalności Seminarium Nauczycielskiego im. E. Orzeszkowej w Warszawie - warunki, formy i metody pracy, rezultaty / Antoni Gwizdak.
Zawiera: Pragmatyzm J. Deweya a samorządność i demokracja ; Istota pragmatyzmu Deweya ; Wychowanie w demokracji ; W stronę niezależności i samorządności / Andrzej Murzyn.
Zawiera: Naturalizm... a samorządność małych dzieci w koncepcji Celestyna Freineta ; Kilka refleksji o naturalizmie ; Elementy naturalizmu w koncepcji pedagogicznej Celestyna Freineta, czyli... "Wychowywać czy oswajać"? ; Naturalizm... a samorządność w klasie freinetowskiej ; Kilka uwag o metodach naturalnych w samorządności małych dzieci ; W stronę nauczycielskiej praktyki / Beata Oelszlanger.
Zawiera: System prewencyjny Jana Bosko i jego zastosowanie w tworzeniu wspólnoty ; Historia bielskiego ośrodka "Nadzieja" ; Niektóre metody i formy pracy ; Wychowanie władzy rozumu jako element postawy personalistycznej ; Religia na tle problemów wspólczesnego człowieka ; Fascynujący dar miłości ; Twórcza obecność wychowawcy / Stanisław Czesław Michałowski.
Zawiera: Rozdział drugi: Dziecko i nauczyciel, interakcje a współdziałanie we współczesnych koncepcjach i modelach kształcenia.
Zawiera: Przestrzenie-obszary integracji a formy współdziałania, czyli u podstaw uczenia się - naucznia kompleksowego ; Korelacja a integracja, czyli o niektórych konsekwencjach pomieszania pojęć ; Cztery obszary integracji ; Organizacyjne formy uczenia się - nauczania kompleksowego a współdziałanie i ntegracja ; Czasoprzestrzenie komunikacyjne w edukacji integralnej ; Waloryzacja międzyosobowej przestrzeni a strategie integrujące działania uczniów i nauczycieli (na tropach metaintegracji) / Bronisława Dymara.
Zawiera: Współczesne integracyjne systemy i modele kształcenia ; O niektórych pojęciach w procesach edukacyjnych - sprawy podstawowe ; Integracja w edukacji uczniów niepełnosprawnych ; Koncepcje integrowania wiedzy i reforma systemu edukacji ; Modele i koncepcje uczenia się we współpracy ; Systemy integracji pedagogicznej w Polsce i w innych krajach ; Podstawowe warunki integracji efektywnej - próba podsumowania / Genowefa Koć-Seniuch.
Zawiera: Kontakty interpersonalne w szkole źródłem szczęścia i frustracji ; Znaczenie kształtowania umiejętności interpersonalnych w szkole ; Rodzaje kontaktów interpersonalnych ; Kontakty dziecka w klasie i grupie rówieśniczej ; Radość, szczęście i frustracja a kontakty interpersonalne dziecka ; Szkoła jako źródło radości i frustracji ; Style porozumiewania się - niektóre refleksje i dane z badań ; Samopoczucie dziecka na różnych przedmiotach / Małgorzata Znaj.
Zawiera: Komunikacja niewerbalna w procesie edukacji ; Rozważania wstępne ; O niektórych cechach komunikacji ; Komunikacja między nauczycielem a uczniem i jej niektóre wyznaczniki ; Komunikacja niewerbalna jako element procesu komunikacji interpersonalnej ; O niektórych funkcjach komunikacji niewerbalnej ; O niektórych formach komunikacji pozawerbalnej dzieci 10-letnich ; Prace plastyczne dzieci formą komunikatu o niewerbalnych zachowaniach nauczycieli / Beata Wojtal.
Zawiera: Współdziałanie nauczyciela z dziećmi i ich rodzicami w procesie uczenia się - samokształcenia ; Zmiany w pracy współczesnego nauczyciela - niektóre inspiracje ; Sposób konstruowania własnego programu autorskiego ; Istota integracji w edukacji wczesnoszkolnej ; Nowe formy kontaktu z rodzicami ; Kształtowanie samorządności i demokracji wśród uczniów ; Współudziała nauczyciela i uczniów w działaniach kontrolnych i oceniajacych ; Trudności i perspektywy rozwoju nowych form współdziałania / Leonia Walczyk.
Zawiera: Współdziałanie nauczycieli i uczniów w tworzeniu oceny ; Kilka uwag o sytuacji oceny szkolnej dawniej i dziś ; Niektóre skutki nagłej zmiany trybu i sposobu oceniania ; Oceniać, kontrolować, opiniować - ale jak? ; Uczeń jako osoba oceniana i oceniająca ; Przykłady oceny opisowej / Teresa Zając.
Zawiera: Nabywanie przez dziecko kompetencji językowych i umiejętności posługiwania się symbolami w procesie edukacji wczesnoszkolnej ; Czym jest znaczenie słowa? ; Podstawy fizjologicznych i psychicznych procesów kształtowania się mowy dziecka ; Pojęcie języka w koncepcji lingwistycznej ; Rozwój mowy dziecka w aspekcie procesów porozumiewania się społecznego / Ewa Ogrodzka-Mazur.
Zawiera: Rozdział trzeci: Nowe przestrzenie integracji i formy współdziałania jako drogi poszukiwania wartości.
Zawiera: Współdziałanie - dialog - dyskusja w nauczaniu ; Współdziałanie w dialogu ; Praktyczne aspekty współdziałania w dialogu edukacyjnym ; Dyskusja jako metoda współdziałania ; Błędy występujące w dyskusji / Urszula Morszczyńska.
Zawiera: Działania muzyczne drogą demokratyzacji życia dzieci i dorosłych ; Demokratyczność muzyki ; Współdziałanie w muzyce a zawarte w niej filary demokracji ; Odpowiedzialność w muzyce a kształtowanie tolerancji u dzieci i młodzieży ; Utylitaryzm w muzyce - jej rola jako czynnika wychowawczego dzieci i młodzieży ; Muzyka - wielka wychowawczyni człowieka - wnioski i postulaty / Alina Górniok-Naglik.
Zawiera: Wsółdziałanie dzieci i młodzieży w toku nabywania kultury muzycznej ; Wzory i stereotypy osobowe kształtujące współdziałanie młodziezy i dorosłych ; Pojęcie kultury muzycznej i muzycznego rozwoju dziecka ; Współdziałanie - formą kształtowania dyspozycji demokratycznych ; Uwagi końcowe i dobre rady o wartości współdziałania / Jadwiga Uchyła-Zroski.
Zawiera: Współdziałanie a zajęcia plastyczne ; Współdziałanie w sztuce plastycznej ; Metoda dramy a stymulacja rozwoju dziecka w zakresie współdziałania ; Zajęcia plastyczne a współdziałanie dzieci / Urszula Szuścik.
Zawiera: Współdziałanie dzieci w toku pracy z komputerem ; Komputer jako narzędzie pracy dzieci ; warunki dobrych kontaktów dziecka z komputerem ; Współdziałanie dzieci w poznawaniu cech komputera i jego oprogramowania ; Współdziałanie ucznia z komputerem na lekcji / Wiesław Kluz.
Zawiera: Blok inspirujący samokształcenie na temat: Dziecko w świecie współdziałania - w stronę praktyki edukacyjnej.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 231621 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231620/czyt.Met.Wych.Przedsz. (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23376 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 234343, 234344, 231597, 231598 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.018.1/.2-053.2-056.24:159.922.7
Na okł. podtyt.: poradnik.
Bibliogr. s.69-73
Zawiera: Bio-psycho-społeczny model choroby ; Koncepcje wpływu choroby na psychikę dziecka ; Zagrożenia rozwoju dziecka tkwiące w procesie leczenia ; Wzbogacanie osobowości dziecka w przebiegu choroby ; Chore dziecko w środowisku rodzinnym ; Społeczne przystosowanie dzieci przewlekle chorych w środowisku szkoły ; Chore dziecko w grupie rówieśniczej.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 231590, 231591 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231589/czyt.Met.Naucz.Pocz. (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23123 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawiera: S. 11-30 : Pierwszy etap reformowania systemu edukacji w Polsce / Kazimierz Denek.
Zawiera: S. 31-88 : Wyzwania edukacji zintegrowanej w reformowanej szkole / Janusz Gnitecki.
Zawiera: S. 89-95 : Reforma edukacji wczesnoszkolnej w kontekście integracji / Ryszard Więckowski.
Zawiera: S. 97-122 : O niektórych pułapkach zintegrowanego kształcenia / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska.
Zawiera: S. 123-134 : Czytanie jako zaniedbany obszar edukacji wczesnoszkolnej w kontekście kształenia zintegrowanego / Maria Jakowicka.
Zawiera: S. 135-140 : Cienie i blaski reformy eduakacji wczesnoszkolnej / Maria Cackowska.
Zawiera: S. 141-149 : Dylematy integralnego kształcenia w klasach początkowych / Janina Parafiniuk-Soińska.
Zawiera: S. 151-160 : Refleksje dotyczące istoty zintegrowanej edukacji wczesnoszkolnej / Stanisław Juszczyk.
Zawiera: S. 161-167 : Modernizacja procesu kształcenia nauczycieli reformowanej szkoły podstawowej / Henryk Moroz.
Zawiera: S. 169-184 : Istota społeczna integracji dzieci niepełnosprawnych (szkic teoretyczny) / Piotr Kowolik.
Zawiera: S. 185-190 : Integracja treściowa i kompetencyjna w edukacji wczesnoszkolnej / Eugenia Rostańska.
Zawiera: S. 191-195 : Trudności nauczycieli z poznaniem kształcenia zintegrowanego / Ewa Szadzińska.
Zawiera: S. 197-202 : Integracja w edukacji wczesnoszkolnej - typy możliwe? / Monika Wojnowska.
Zawiera: S. 203-228 : Kształcenie zintegrowane w dokumentach reformy eduakcji / Jan Łysek.
Przezwyciężanie dysfunkcjonalności edukacji szkolnej ; Edukacja zintegrowana w ujęciu pedagogiki herbartowskiej i postherbartowskij, pragmatycznej i postpragmatycznej, piagetowskij i postpiagetowskiej. Edukacja zintegrowana pojmowana jako nauczanie całościowe, jako nauczanie łączne. Edukacja zintegrowana jako tworzenie układu problemowo-kompleksowego, Edukacja zintegrowana w ujęciu koncentryczno-treściowym. Edukacja zintegrowana z uwzględnieniem rozwoju cech kierunkowych i instrumentalnych, edukacja zintegrowana w ujęciu wielopłaszczyznowym, międzyprzedmiotowym i wielostronnym, edukacja realizowana w cyklu pełnej i częściowej integracji, polegająca na integracji wychowania przedszkolnego z nauczaniem początkowym, jako edukacja globalna, jako edukacja do globalnego przetrwania i rozwoju. Edukacja zintegrowana w okresie ortodoksji, heterodoksji i heterogeniczności w nauce i kulturze. Edukacja zintegrowana, realizowana w rzeczywistości uniwersalistycznej, transcendentalnej i transcendentalno-uniwersalistycznej. Edukacja zintegrowana na poszczególnych poziomach rzeczywistości transcendentalno-uniwersalistycznej. Edukacja zintegrowana jako ewolucja energii fizycznej, biologicznej oraz stanów świadomości w wyróżnionych poziomach rzeczywistości. Edukacja zintegrowana pojmowana jako integracja współczesnej cywilizacji i kultury. Edukacja zintegrowana w wizjach szkoły i edukacji na miarę XXI wieku. Edukacja zintegrowana w świetle raportów o stanie oświaty. Edukacja zintegrowana wobec doktrynalnych sprzeczności obecnie realizowanej reformy oświatowej w Polsce. Perspektywy edukacji zintegrowanej w reformowanej szkole.
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 233093, 231626, 233092, 231627 (4 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231625/czyt.37 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29080 (1 egz.)
Opatów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24475 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 37.013:37.018.2](438)"1989/..."
Zawiera: Ogólna teoria nauczania i uczenia się.
Zawiera: Autonomizacja szkoły ; Wybór systemu pedagogicznego ; Epistemologiczne i psychologiczne systemy dydaktyczne ; Główne właściwości syntezy systemów ; Statyczne i dynamiczne pojmowanie syntezy systemów dydaktycznych ; Podstawy modyfikacji systemu psychologiczno-epistemologicznego ; Badanie funkcjonalności systemu nauczania.
Zawiera: Wybór technologii kształcenia i teorii nauczania ; realizacja procesu kształcenia i wychowania, łączenie nauczania z wychowaniem ; Nauczanie i uczenie się - wzajemne relacje między nimi.
Nauczyciel i uczniowie ; Nauczciel: umiejętności i osobowość ; Organizacja procesu dydaktycznego ; Integracja dydaktyczna i prakseologiczna w szkole.
Zawiera: Bloki dydaktyczne ; Pojęcie ksztacenia blokowego ; Układy elementów tworzących bloki wiadomości ; Rodzaje bloków nauczania ; Sposób wykorzystania poszczególnych układów treści w nauczaniu ; Związki między treściami bloku i ich aspekt dydaktyczny ; Dynamiczne pojmowanie treści bloku.
Zawiera: Nauka całościowa. Kształcenie blokowe. Nauczanie przedmiotowe ; Zasady tworzenia programu nauczania: program konwencjonalny, racjonalny.
Książka
W koszyku
Forma i typ
Symbol UKD: 316.334.22](438)"1989/..."
Bibliografia strony 213-224.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 234359 (1 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231614/czyt.37 (1 egz.)
Starachowice - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37158 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22948 (1 egz.)
Włoszczowa - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26282 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 316.334.22](438)"1989/..."
Bibliogr. s.213-224
Zawiera: Istota, uwarunkowania i formy integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych.
Zawiera: Przemiany w ujmowaniu psychologicznej koncepcji przewlekłej choroby dzieci.
Zawiera: Swoiste problemy biopsychowychowawcze dzieci dotkniętych wybranymi rodzajami chorób: dzieci z wadą serca, padaczką, astmą oskrzelową.
Zawiera: Założenia metodologiczne badań: cele badań, problemy, hipotezy, zmienne i wskaźniki, metody, techniki i narzędzia badawcze, teren badań, badana grupa dzieci i nauczycieli.
Zawiera: Psychospołeczne funkcjonowanie dzieci chorych w szkole w świetle wyników badań: rozmiary i przejawy dobrego i złego przystosowania społecznego dzieci, motywacja do nauki, wyniki i trudności w nauce dzieci, stosunki emocjonalne dzieci chorych z rówieśnikami z klas szkolnych, społeczna pozycja dzieci chorych w klasach szkolnych, samopoczucie w szkole i stosunki dzieci chorych z nauczycielami, samopoczucie dzieci chorych w szkole w świetle ich swobodnych wypowiedzi pisemnych, globalna ocena stopnia psychospołecznej integracji dzieci chorych w szkole.
Zawiera: Stan czynności wychowawczo-dydaktycznych nauczycieli a psychospołeczna integracja badanych dzieci: ocena stanu czynności wychowawczo-dydaktycznych nauczycieli, stan czynności wychowawczo-dydaktycznych nauczycieli a stopień psychospołecznej integracji badanych dzieci.
Zawiera: Wnioski wychowawczo-dydaktyczne.
Zawiera: Aneks 1: Kwestionariusz wywiadu z wychowawcą klasy.
Zawiera: Aneks 2: Kwestionariusz ankiety dla ucznia (opinia o szkole, klasie).
Zawiera: Aneks 3: Kwestionariusz ankiety dla nauczycieli uczących dziecko chore.
Zawiera: Aneks 4: Kwestionariusz zachowania się dziecka w przedszkolu i w szkole.
Zawiera: Skala do kwestionariusza CBI - E. Schaefera i M. Aronsona.
Zawiera: Aneks 5: Arkusz motywacji do nauki szkolnej (do wypełnienia przez nauczyciela).
Zawiera: Aneks 6: Test wyboru J. L. Moreno.
Zawiera: Plebiscyt życzliwości i niechęci.
Książka
W koszyku
Depresja u dzieci / Jarosław Rola. - Kraków : "Impuls" : ["Poligrafia Salezjańska"], 2001. - 132, [1] s. ; il. ; 24 cm.
Forma i typ
Symbol UKD: 616.895-053.2
Na okł. podtyt.: poradnik.
Bibliogr. s.123-133
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 231610, 249101 (2 egz.)
Kielce - Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 231609/czyt.61 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 29187 (1 egz.)
Ostrowiec - wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47822 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22947 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Baśniowy świat Młodej Polski / Danuta Skrabarz[!]. - Kraków : "Impuls" : "Poligrafia Salezjańska", 2000 [i. e.] 2001. - 395, [1] s. ; 24 cm.
Symbol UKD: 821.162.1-93 : 821.162.1(091)-93"18/19"
Prawidłowa nazwa aut. na okł. i grzb. Zawiera także teksty wybranych baśni młodopolskich.
Bibliogr.s.85-86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Kielce - Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 234518, 234519 (2 egz.)
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41169 (1 egz.)
Kazimierza Wielka - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. dziec. 29937 (1 egz.)
Pińczów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31074 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. czyt.34 (39016) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Symbol UKD: 373.3+373.5+377](438)"19"
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Opatów - czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 27049 (1 egz.)
Staszów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Jędrzejów - wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43602 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej